Fotografera skuggor som gömer sig bakom buskar, gömmer sig från mig och verkligheten, gömmer sig från publiken

Så idag gick inte som planerat, så klart, dock gick det inte dåligt :P Till frukost och lunch blev det som planerat: miso-soppa, te, varma koppen, sallad m lätt dressing (150 kcal), men efter det så följde inte min mun mina planer: till mellis tog jag två lågkalori knäckebröd med lite lätt ost (17% fett) och sallad m feta (3% fett) (100 kcal) och till middag 1/2 portion havegrynsgröt m äpple, kanel och äppelmos (100 kcal). Sen under dagen har jag små druckit lite på te, cola zero och fun light. Har även tuggat ihjäl mig på tuggummin menmen ^^ Så totalt idag ca 400 kcal. Kunde inte gå ut på promenad eftersom min mamma kom hem tidigare än planerat och det regnade så hon vill einte att jag skulle gå ut på promenad eller träna hemma eftersom jag e förkyld... Jaja.
.
Imorn vill mamma ta ut mig till Djurgården och äta tunnbrödsrulle (förbjudet!?!?!?!) så jag får försöka slingra mig ut den äckelmaten... Men om jag följder med till Djurgården kommer jag ju kunna gå på promenad plus fotografera lite :D Har fottat lite nuförtiden efter en lååååång paus men nu kommer dte igång, ett skäl till detta är för att min kompis ( <3 ) vill att jag ska ta några fotografer på henne till hennes portfolio (hon vill be modell). Så jag får träna upp mig lite ^^

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0