Fastan som lyckades!

Då har man fastat idag :D Frukost: 1 kopp blåbärste. Lunch: 1 glas vatten. Mellis: ännu en kopp blåbärste. Middag: och ÄNNU en kopp blåbärste och e kopp äppelpaj te. Så det har gått bra för en gångs skull. Och så fort jag e hungrig elelr sugen ploppar jag in ett tuggummi i munnen och så är suget borta. Och så fort jag blir sugen elelr hungrig och tuggummit inte hjälper kommer jga söka mig till tandborsten och borsta mina tänder, ta ett bad eller dusch och gå och lägga mig och sova. Ska också gå och lägga mig tidigt för jag måste sova, sova och sova för jag e så trött, plus så när man sover så förbränner man kcal så det blir ju bra. PLUs så gick jag ganska mycket idag så jag ligger säkert på minus kcal mässigt :D Så glad. Nu måste jag bara hålla fastandet tills lunchen imorn. Ska gå och träna med kompis och jag vill ha i mig lite energi iaf så att jag inte svimmar eller mår dåligt... Men dte blir allt imorn! Kanske någon soppa till middag men inget mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0