Fastan som bröts och några GIF's

Så, fatsade idag, tills klockan 17... Min syrra hade bakat en socker kaka och dum som jag var tog fetto-Veronika över och slängde sig på kakan. Spydde sen, i ca 20 min innan jag blev så yr att jag såg svart, började blöda näsblod och inte kände någon smak i munnen pga all magsyra. Min mage var rätt så irriterad efter så jag tog lite "lugnande" lätt kvarg och det hjälpte. Så, en fasta som bröts... Men såklart. Jag menar ju fetto-Veronika som jär är kan ju inte fasta i mer än en dag... Ska försöka fatsa imorn och istället för att sitta i vardagsrummet när köket kommer jag låsa in mig själv i mitt rum med tuggummi, suketter och te tills jag somnar. Som tur slutar jag skolan tidigt så jag måste inte "lida" utan mat så länge :P hahha

.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0