F. R. U. S. T. R. E. R. A. N. D. E!

Då har man inte skrivit på ganska länge (1 dag). Gjorde mycket igår, bl.a. shoppa, titta på skräckfilm (the Grudge), sova, äta... Men inte så onyttigt, fast jag skulle ju fatsa men i alla fall... Vägde mig imorse och fredag den 13 visade sig på vågen. 57.0 rakt på. Jobbigt. Vrf går jag ner så långsamt?! Jag går nästan inte ner alls och det är F. R. U. S. T. R. E. R. A. N. D. E! Jag vill verkligen gå ner till 45 kg till sommaravslutningen i skolan (16 juni?) men jag kommer ju inte hinna gå ner 12kg på 2 månader... FANFANFANFAN!!! Kanske honner gå ner 2kg, om inget alls eftersom min viktnergång är så jävla seg! Ska fasta i tre dagar nästa vecka. Kanske inte tre dagar i rad men jag ska fatsa i tre dagar. Ska förbereda mig genom att handla fun light, cola zero och tuggummi i masstal nu (ska handla mat igen XD). Skulle vilja fasta imorn men jag kommer ha en tjejmiddag hemma imorn till söndagen (vissa kommer att sova). E glad att jag är lite social iaf men inte glad för att dte kommer vara MYCKET mat och onyttigheter... FML


Kommentarer
Postat av: L

Tråkigt att det går segt:/, men vill bara säga att det inte är omöjligt! Om jag vore du, så skulle jag börja äta lite och motionera mer.. det låter som om din kropp har ställt in sig på svält alternativt att du äter mer än du förbränner. Men det låter inte som om du äter för mycket! Inte när jag läser om hur lite du äter! Kram, ta hand om dig och lycka till:)<3

2012-04-13 @ 20:31:03
URL: http://aldrigmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kanske för att du failar för mycket?

2012-04-14 @ 01:02:39
Postat av: Alice

Jag är lite i samma situation, väger ca 60 och ska ner till 50 till sommaren. Lycka till:)

2012-04-14 @ 10:18:42
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0