Dålig på att skriva rubriker så jag skiter i det :P

Gud, vad dålig jag har varit på att skriva på bloggen! Men har haft mycket att göra. Först i onsdags så åkte jag med skolan till Tallinn så jag kunde inte skriva på ferjan, och vi stannade i Tallinn tills Torsdag så då kund ejag inte heller skriva. Och sen igår var jag ute på fest med min syrra och vi hade trevligt. Men jag har ätit enormt mycket och onyttigt. Fast duktig som jag var tränade jag lite igår, fast hemma eftersom jag mår fortfarande dåligt. E förkyld och trött men jag kanske ska gå o träna idag eller/ och imorn. Måste få upp kondisen plus få en mer muskulös kropp och inte öcklig och flabbig :P Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0