Baka nyttigheter

Är ju sjuk så jag gick inte till skolan idag. Ve tinte ens om jag kommer gå imorn men jag måste gå på onsdag för jag ska till Tallinn med skolan då så jag måste ju vara frisk!
.
Så idag påbärjade jag min dag med en smoothie på två matskedar kesella, 1/2 dl havegryn, 1 äpple och 2 dl mild vaniljyoghurt och jag blev mätt! Det var ju en stor frukost (250 kcal) så det borde räcka ett tag. Håller på att göra nyttiga muslibars. De innehåller 1 mandarin, lite råggryn och kesella (ca 100 g). Ska sätta dem i ugnen nu så får vi se om de blir lika goda som de ser ut ^^


Kommentarer
Postat av: Alice

Det låter jätte gött. hoppas du blir frisk:)

2012-04-24 @ 12:20:54
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0