Avbryt

Har fastat i 3 dygn snart. Kommer någ äta middag med familjen fastän fatsan. Skulle kunna hålla mig men jag svimmade nästan i bussen idag på väg hem från flöjten. En kvinna tjälpte mig att stå upp och gav mig hennes plats. Snällt :) Är rädd att svimma framför päronen för då kommer de att reagera så jag kommer ta en qourn biff med sallad (70 kcal) och kanske en soppa eller en corny för att vara snäll till mitt sötsug ^^ Mihihi. Tycker ändå jag varit duktig på min oplanerade 3-dagars-fasta. Plus jag måste ladda upp med energi tills imorn för jag ett flera timmars långt engelska nationellaprov. Det kommer säkert vara enkelt men jag föredrar att inte riskera att må dåligt. Så duktiga lilla jag ska avbryta min fasta nu som pågått i ca 3 hela dygn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0