Anorexic Beauty, Underweight Goddess.

Idag åt jag en miso-soppa, en klar-grön-sopppa, en lätt-kesella, sockerfri varm choklad, 3 st knäckebröd och lite godis (WTF!). Tillsammans blev det ca 600 kcal, kanske mer kanske mindre för jag vet inte hur mycket kcal  godiset hade, menmen. Det var mer än vad jag planerat, men mindre än vad jag trodde. Trodde verkligen att det skulle bli mer. Vrf? Jo för när jag blev sugen kunde jag inte gå ut o ta en cigg eftersom mina päron börjat vackta mig med ciggen :/ Menmen, imorn så jobbar de ju, då kan jag sopp och saft-fasta med cigg kaffe o te. Kommer säkert droga ihjäl mig på te och fun light, men jag bryr mig inte faktiskt ^^ Vad ska "lite" te och saft göra. Sen ska jag sova och läsa så mycket som möjligt för att slippa att äta eller känna sig hungrig. Tack dator för att du finns och är full av filmer som man kan slösa sin tid på! <3
.
Ska iaf sova nu, på kurrande och hungrig mage, men det känns bra om man sover så, då vet man att man har varit duktig :) Så gonatt alla och ha smala, tunna och fetfria drömmar :D


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0