...

Ibland önskar man att man gjort annorlunda val i livet. Som att inte släppa den man älskar.
För några månader sen träffade jag världens gulligaste kille. Han gjorde så att jag kände mej bättre om mej själv, han var skälet till att jag slutade spy och banta. När han släppte taget helt försvann allt. Jag började må sämre, allt kom tillbaka. Jag grät och skrek om nätterna. Min kudde var den ända som tröstade mej. Under en månad var det så här.

Hela mitt liv krossades. Jag har ingen motivation, är trött HELA tiden, har svårt att koncentrera mej och varje gång jag ser nåt som påminner mig om honom så krossas jag.

Han är skälet till detta. Jag skriver denna blogg för jag vet att det finns flera personer som känner så här, kanse inte kärlek, men vänner, familj eller helt enkelt sig själv. Jag vill visa att ni inte är ensama så skäms inte över det ni förlorat, varken kärlek, vänskap eller kilon.

Kommentarer
Postat av: E

Jag finns alltid här för dig älskling, vad det än är. Älskar dig<3

2011-11-26 @ 01:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0