And so It's starting...

Idag vaknade jag 06.30 och drog mej till badrummet. Död.
Resten av dagen sög, men jag har en talang att gömma mina känslor.
Jag sätter på ett fake leende och så märker ingen, tills tårarna väller ut. Jag är en "gråtare" och gråter lätt.
Men ingen märkte nått, tror jag.
Frukost: Svart kaffe, nötter, 1/4 blodapelsin
Lunch: Jag spydde upp min lunch, som bestod av sallad och bröd.
Middag: 1 avokado, nötter, julmust light
Försöker hålla mej inom gränserna för att nå mitt mål.
Ingen cigg idag. Cigg reducerar hungern, men jag var intehungrig idag, bara trött.
Trött på fettet som ligger runt min mage, runt min midja, höfter, rumba, lår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0