A pleasure on the lips adds pounds to the hips.

Att leva är inte kul, om man inte gör det bästa av det.
Jag försöker göra det nu.
Jag sliter med att inte äta onyttigt så att man kan bli smal och vacker. Smalhet är vackert. Bara smala människor är vackra. Jag har aldrig upplevt att vara vacker. Folk kanske säger "Men du e söt".
FUCK I DET!
Jag vill vara smal, så att killar vänder sig om en och visslar.
Så att folk frågar om man är modell.
Så att man kan köpa size 0 eller i alla fall 2.
Så att man kan leva bra.
Att inte trycka i sig onödig mat är också att man sparar pengar.
Så vad föredrar du: fet och pank eller smal, vacker och rik?
Jag vet redan vad jag valt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0