When it comes to losing weight, those who can, do; those that can't make excuses.

Frukost: 2 dl svart kaffe, 3 dl vatten, kosttillskott
.
Är jätte trött. Vill bara sova. Har två prov tills på onsdag och en inlämning tills på fredag: sista dagen i skolan.
Bara fem dagar kvar varav 3 vanliga skoldagar. ÄNTLIGEN! Jag e så less på skolan. Det är hur mycket stress som helst och jag orkar inte.
Betygen ska sättas idag så i fredags jag tänkte: YES! no more homework! men nähä, lärarna måste trycka in mer läxor.
.
Idag kommer jag nt gå t gymmet men jag kommer träna hemma, träna rumpa och mage.
Och ingen kalorifylld mat idag. Ska dra ner på kalorierna, fettet och kolhydraterna. Inget godis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0