Thin is beautiful. Even thinner is perfection.

Jag vill verkligen ha kvar mina vänner, men egentligen är de skälviska för de vill inte att jag ska vara smal. Vrf? Jag har flera olika teorier.
Ett: De bryr sig om min hälsa? Fast jag e nyttig men dom tror inte mej.
Två: de är avundsjuka för det börjar gå bättre för mej och dom vill inte att jag ska bli smal.
Tre: Dom tycker jag e bra som jag är.
Fyra: De tycker jag har blivit en total b**ch mot dom och de vill att jag ska sluta med det så att de kan få tillbaka mej.
Så the list goes on and on, och jag tycker inte att dessa skäl är tillräckligt bra för att jag ska sluta med det. Om de verkligen vill vara mina vänner, take me for who I am or leave me. Jag gillar åt det hållet jag håller på att gå, och jag kommer gilla mej mer när jag väl når mitt mål.
Så om du vill prata, ta mej till sidan imorn, asså visa det tydligt så att jag fattar för det här är ditt problem, inte mitt... Inget illa menat.
.
Jag tränade lite idag. 20 min styrka, dvs mage, lår, rumpa. och 30 min strech (pilates, yoga, vanlig strech) Vill gå ner i spagat o split till sommaren, kanske tom till slutet av jullovet. Får se om jag lyckas ;)


Detta inlägg var menat för igår 5 december 2011 men eftersom det uppstod vissa problem på bloggen så kunde man inte komma in på den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså stort..kommentaren jag skickade skrev jag för att försöka få dig att INSE saker,jag var ÄRLIG mot dig,men du fattar visst nt. Honestly så gör d nt större skillnad om jag förlorar dig elr nt,tydligen så har du uppfattat mitt syfte med kommentaren helt fel,för asså..jag skiter i om du är smal elr nt,d e jag oxå jag väger fan 48 vrf ska jag vara avundsjuk för? Jag e nöjd med min viktt o den går nt uppåt heller. D du gör är nt hälsosamt,d drf jag bryr mig. Att spy är nt ett sätt att bli smal på d mer som fusk ist för att träna o äta nyttigt. O vrf ändrar du åsikt plötsligt? Du skrev ju själv att du gör allt d här för typ uppmärksamhet,för att bli älskad blabla men sen skriver du ändå att du lärt dig att nt bry dig om vad folk säger,jag fattar nt. Jag trodde hela din bloggs syfte var på att du bara tänker på vad andra tkr om dig o d e to m själva anledningen t vrf du vill bli smal. Alltså,aja d jag vill komma fram t e att jag aldrig menade något illa mot dig när jag skrev min kommentar,jag ville att du skulle inse att du redan ÄR SMAL,du är nt fet,o att du kan bli smalaRE på ett bättre o mer hälsosamt sätt ist för vara surig hela tiden. Som sagt vi bryr oss fortf,om vi skulle skita i helt skulle vi nt ens ta oss tid att kommentera din blogg,säger bara så du vet. Men du får göra hur du vill,d är ditt val o viktigast av allt d är DITT problem,för vi mår skitbra,o vill att du oxå ska göra d. Hoppas dina problem löser sig,för vi vill dig inget illa,tvärtdom. Vi saknar dig t o m då o då.

2011-12-06 @ 16:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0