Stolt elr nt...

Ska man vara stolt eller nt...? Jag åt ganska mycket om man jämför med andra dagar, men om man jämför med förra julen så åt jag VÄLDIGT lite, kanske 3 ggr så lite om nt mindre... Jag åt runt 6 st små vitost bullar m mosad potatis (SMÅ) och 3 msk kokta-grönsaker-sallad. Det var mycket men det var ändå lite så en klapp på ryggen blir bra, inte mer...
.
E ganska nöjd med julklapparna förutom att min idiot till mamma köpte mej en tröja i storlek M när jag normalt har S. Orkar nt klaga o bråka så får väl gå runt med en blå soppsäck... :P
Fick också fotoböcker. Jag intresserar mej av fotografi. Har nt lagt upp särskilt många bilder som jag själv har tagit (2 eller 3 st) men när jag fått upp mina skills kmr jag lägga upp mer ;)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0