Snabbt och effektivt

Vaknade sent. runt 11.20 och problemet är att jag skulle åka till min vän kl12 och man åker dit i c 40-50 min. Såååå jag mon "lite" sent haha
men sen dess har jag nt haft tid att skriva eftersom jag har varit i stan hela dan och shoppat
köpte jeans, str 28/32. mitt mål eju mindre än 25/32, helst 23/32. Men jaja får väl försöka bli så smal som möjligt. Sakta men säkert, bullshit! Sabbt och effektivt is the shiat!
.
Frukost: inget
Lunch: grönt te, cola light, 1/2 qournfilé m hemmagjord light sås + zucchini
Mellis: blåbär
(cigg lite då och då)
.
Ska helst nt äta mer, säker bara cigg, vatten, kanske nån tomat/äpple/sallad osv.


Älskar dej min bby <3
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0