Mysdag

Hade en liten lat dag där jag satt mkt o spelade xbox med vän (hon ska stanna ett tag hos mej). Vi hade det riktigt mys o åt nt så mkt faktiskt, fastän vi var lata hela dan, men nu emot kvällen känne rjag att jag vill äta mer.. olyckligtvis. Har redan (på kvällen) käkat tre pepparkakor o en mandarin. Och jag som höll mej så bra! ska försöka att nt äta så mkt mer idag, men jag e så fuc***g sötsugen...
.
Tog två cigg med bby när vi var ute med hunden. Skönt. Det e nt lätt o ta en cigg hemma hos mej efterosm päronen märker lätt. Men de var borta under dagen så då tog vi två cigg på balkongen, och vi drack chai latte (laktosfrimjölk = mindre kalorier eftersom laktos e socker så det blir mindre socker).

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0