Let's try something else!

Orkar nt leta efter massor av thinspo quotes, så från och med nu kmr mina rubriker vara nåt annat, men vet nt än vad :P.
.
Har inte haft tid att skriva särsklit många inlägg på sistone. Har varit i stan o med vän. Men ska börja skriva tre inlägg om dan igen, kanske nåt till ibland :).
.
Igår var min middag bra, ca 150 kcal, på hela dan för jag ville nt äta särsklit mycket igår. Kan nt väga men nu eftersom min våg e sönder. Igår o i förrigår så vägde jag mej på kompisens våg, men nt längre.
Idag har jag redan ätit 2 mandariner. Ska försöka att nt stoppa i mej mer. Men det blir svårt eftersom mina päron kan märka och det vill jag ju nt. Orkar nt förklara för dem, de är så trögfattade att det nt e sant.
.
Kanske går o tränar en snabbis idag, 50 minuter (20 kondis, 20 styrka, 10 strech). Har nt tränat sen i tisdags så jag känner mej lite lat haha.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0