If you have weight to lose, lose it. It wouldn't be there if you weren't supposed to lose it.

Åhhh! Vrf kunde jag inte träna men ändå bli helt beroende av Julkalender- spelet!!! Förstår inte alls!!! Skit jag är...
Svar till Altheas kommentar i mitt förrförra inlägg: Provet gick... Bra tror jag :P får se, men jag hoppas på MVG så om jag inte får det blir jag jävligt missnöjd haha.
.
Åt lite fetaost till middag. Kanske tar en avokado, kanske inte får se.
Fick kramper i magen, det liksom drogs åt, fast det gjorde inte ont precis, det bara drig åt. Hoppas att kramperna beror på att min magsäck kryper, då blir jag glad! Vrf? Jo för jag kmr behöva äta mindre och jag kommer bli mätt snabbare och änklare. Då kan jag äta mindre hungra mer och bli smalare snabbare och mindre smärtofyllt.
.
Ska plugga nu, behöver verkligen det.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0