I threw away my plate, cos nothing would fill me up, whatever I ate

Sista vanliga skoldagen. Äntligen. MEN jag har ett prov att göra idag + en inlämning so jag ska lämna in på fredag, precis innan jag slutar. Jippi! nej...
.
Frukost: det gamla vanliga, kaffe, vatten, kosttillskott
Jag blir faktiskt mätt på det. Så borde det vara hela dan, men om jag inte fått min cigg så går allt ner, asså maten går ner i min mage... Skärp till dej!
Jag klagar hela tiden på mej, det är det ända jag gör i bloggen. Men jag måste erkänna, jag känner mej lite smalare, dock vet jag inte hur mycket jag väger eftersom min våg e fortfarande sönder -.- Hoppas andra ser att jag blivit lite smalare :)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0