Food is the drug we're all addicted to and we all have the power to quit.

Alla har ett skäl till att bli smal. Mitt är min syrra och min kompis.
Min syrra har alltid varit smal, hela sitt liv. Hon vill t.o.m. blir tjockare, få mer "kropp". Hon har retat mej, sagt att jag är fet. Det var ganska länge sedan, men det sitter fast i mitt fett och huvud. Nu säger hon att hon skämtade, men vad brukar man säga: Det finn lite sanning bakom varje "jag skämtade".
Min kompis är också naturlig smal. Hon väger runt 45 och är 170 cm. Problemet är att om hon nu är naturligt smal, varför äter hon inte? I skolan äter hon inget, inte utanför skolan heller. Bara godis, och om hon äter godis äter hon lite. Hon är skälet till att jag inte äter lika mycket längre. Men jag tackar henne för det, annars hade jag inte märkt att jag är fet.
Jag tackar mi syster också, för hon fick mig att inse att jag aldrig var smal och måste förbättra mej.
Tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0