Extra pounds are the penalty I pay for overdrawing my calories checkbook.

Jag hatar ha gäster hos oss, speciellt när man har middag med dom då man måste sitta vid matbordet och hela tidne säga: "Nej, jag är inte hungrig. Jag åt innan ni kom. Tack, men nej tack, jag vill inte ha något." och måste dra sig undan från matbordet på nått akward sätt utan att nån märker.
.
Imorn skola. Har massor med läxor, men inte gjort någon av dem. Jaja, få skylla mej själv. Kanske gymmar efter skolan imorn. Få se om jag hinner med läxor o allt, troligen inte...
.
Många av mina vänner vet att jag skriver denna blogg, tänker iallafall inte avslöja mej för vissa vet fortfarande inte, och jag vill hålla det så.
De som vet att dte är jag, tycker att det jag gör e dåligt. Fattar inte varför. Jag vill bara vara nyttig och hålla min kropp i rätt storlek. Jag har storlek 36, men vill ha minst 32. I jeans har jag 28-29/31-32 beror på modell, affär, syfte osv. Jag vill ha 23-24/31. Visst den andra siffran kan jag inte ändra, för det är längden, men jag skull evilja få längre ben, så att jag kan ha 32-33, asså runt 3-5 cm längre ben. skulle vara perfekt om man kunde bli smalare till dne längden oxå...

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet vem du är,o enligt mig borde du fan ta o lugna ner dig o tänka mer på vad du skriver för du sårar fan andra när du säger att d är fult att vara tjock för d är d fan nt. O du måste verkligen vara vrickad i huvet om du tror att du är tjock..för jag vet vad du följer. Du kollar på vad vågen säger,nt spegeln och det är fel. Helt fel,just sayin du har fint ansikte o din kropp är bra men har blivit sämre sen du började med det här. Och en annan sak,du kmr ALDRIG bli älskad för hur du ser ut. Aldrig. För ärligt talat man blir nt älskad för hur man ser,ingen bryr sig om du väger 45 elr 60,INGEN bryr sig,ingen bryr sig heller om hur lite/mkt du äter. Ingen. Du kmr däremot bli älskad för hur du ÄR och för hur du beter dig,men om du fortsätter såhär o förblir arg o irriterande som du just nu är,så kmr d bli värre. För jag ser dig varje dag i skolan,jag ser hur lite du äter,och jag märker som fan dina humörsvängingar. Säger bara,ät. Det finns VI dina f.d. vänner som är beredda att hjälpa dig,bara du säger t oss. D här är inget sätt du kan fortsätta leva på,d är bara sorgligt. Du skriver verkligen sjuka saker,tänk dig såhär istället; d finns säkert massa andra människor som skulle göra mkt för att se ut som du gör JUST NU,och som skulle få göra mkt för att ha alla saker som DU har. Va nöjd med det du har och för hur du ser ut,we still care about u.

2011-12-04 @ 22:25:25
Postat av: Anonym

supportar den förra kommentaren. allt d här förstör bara. har du ens kommit nånvart? sanningen är att du aldrig kommer bli nöjd. förut var målvikten 55. sen blev det 50 o sen 45. 45 kg e galet lågt. vad e nästa? 35? btw tycker jag nt att din sorts "smal" e fint. istället för att säga att du vill bli smal, säg att du vill bli hälsosam. lr juste det e du ju redan. dina f.d. vänner glider bort p.g.a att du förändrats helt. den här livsstilen funkar inte. istället för att ha vikten 45 som ditt livs mål, gör något bra med livet. vi bryr oss fortfarande. hoppar du inser någon dag. man up. va stark.



vad är meningen med att sträva efter ett perfekt liv när man inte ens kan leva ut d. för att vi bryr oss o fortfarande är kvar fast än du nt kanske bryr dig om oss så tänker jag göra något. du får lovet på dig, att tänka efter NOGA och ändra d du har gett dig in på. jag vet det kan va svårt, men försök iaf. om inget har ändrats e d ett tecken på att du behöver seriös hjälp.



/en som du brukade va med

2011-12-04 @ 23:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0