Everything I want to be, I am, only buried under a layer of fat.

Jag har bara en vän som förstår vad jag går egenom. Jag ville tillägna detta inlägg till henne ty hon har alltid funnits där hoss mej då jag behövde henne. Hon vill hjälpa mej, men hon tvingar mej inte att sluta "för annars är vår vänskap över" utan hon sa att det tar sin tid. Hon vet vad jag går igenom eftersom hon själv har vissa problem.
Hon är min vän, min allra bästa vän, vad som än händer, och varje minut hon inte är här sanknar jag henne.
.
Ibland önskar jag att mina föräldrar int evar mina föäldrar bara för att få andra gener, bra gener, som gör att man är smal naturligt och har snabb metabolism. Då behöver man inte banta eller tänka på maten. Man kommer ändå vara smal.
Jag vet inte vad mer jag behöver göra för att bli smal. Jag äter inte fet o calorifylld mat, jag tränar, dricker vatten, sover mycket, men ändå så funar det inte. Jag vet dock inte om jag gått ner i vikt för min våg e sönder, men jag ser på mej att jag inte gått ner, fastän jag har försökt och försökt o försökt en del, lång tid.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0