Bryter ihop...

Kärringen är så jobbig! Först vill hon lura i mej mat. Jag säger nej, nej, nej, nej. Sen när jag håller på att ge mej börjar hon skämta om att jag äter, då fack skiter jag i det! Nu e hon sur på mej. Jävla idiot!
Jag gav mej i alla fall nt. Det visar att min viljestyrka är bra.
.
Jag hatar min bullmage och mina stora lår o feta rumpa. Ska träna på söndag om det e öppet. Imorn ska det bli lite mat, fastän det e skit god julmat, men kunde jag stå emot idag kan jag stå emot imorn.
.
Tränade nt idag. Hade nt tid för vi började julförbereda, klä granen, laga mat, städa osv. Vår gran är den vackraste granen som finns. Vi tittade på granar i en annan affär. Granarna var fett tunna. Pappa kallade dem för anorexigranar. Jag blev lite arg att han sa det, men jaja.

.
Mitt motto.
Tänker just på det innan jag ska stoppa i mej mat, då hindrar jag mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0