Anything is possible, if your love is with you

Jag saknar verkligen honom. Han var där för mig.
Vi kunde prata i timmar utan att det blev tystnat. Vi skrattade, men vi kunde även vara seriösa. Jag gav min kärlek till honom. Nu är allt borta.
När han försvann, så bildades en annan sak. Ni vet, inget försvinner eller nyskapas, bara omvandlas. Om min kärlek till honom förvandlades till hat mot mej själv, hat om min kropp och fett.
Om jag hittar en annan kille som jag kan dela min kärlek på samma sätt kanske allt ändras, men jag kommer fortfarande vilja vara smal och attraktiv.
Han kan hjälpa mej nå mitt mål, bli mer självsäker på min självkontroll.

.
I'll do anything for this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0