An ordinary girl, an ordinary waist – but ordinary’s just not good enough today.

Vaknade 10 idag. Var ganska trött eftersom jag la mej kl 12. Men det är bar att sova lång tid, får du förbränner kroppen kalorier och man blir smalare.
Planer idag: Plugg, åka t stan skaffa gymkort, sova, (inte) äta, dricka mycket vatten, städa mitt rum...
.
Jag vet inte varför, men sen jag började gå ner i vikt (eller stanna på samma vikt me inte äta lika mycket) så har mitt humör gått ner. Jag gråter väldigt mycket och lätt, bråkar jämnt med mina föräldrar, blir sur på lilla minsta sak. Det är inte normalt för mej eftersom jag vanligt vis är den här spralliga glada tjejen. Nu är jag slö och arg. Inte likt mej. Men i skolan lyckas jag ibland gömma det bakom mitt fejka leende.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0