- Hey honey, what do you wish for christmas? - To get thin.

Åt nästan inget idag.
Frukost: vatten, cigg, 3 cm gurka
Lunch: grönt te, 1 avokado, cigg
.
Var ute i stan. Blev jätte sugen på fika, men jag stoppade tanken med te. Tur. Annars hade jag ätit mej fet igen...
Igår blev det mer än väntat, ca 300 kcal. Dubbelt så mycket än planerat! Ska straffa mej själv på nåt sätt... Vet nt än hur, men kmr klura ut nåt.
Vägde mej idag i morse: 60.4 med kläder! Väger fucking under 60 utan!!! JAAAAA!!! närmare mitt mål än förra veckan. Det är tack vare min kompis. Hon får mej att vilja. Hon följer oxå thinspo så det e bra :) Stöd är ju bra att ha, speciellt när hon märker att jag har blivit smalare, men hon klagar nt, utan hon blir inspirerad (tror jag) och ett av mina mina mål e ju att bli inspiration att bli smal ;) Älskar henne <3

.
(5 pounds = 2.3.) Jag har förlorat ca 1 kg (2.5 pounds) Halvvägs ;) kanske hinner. det e ju två dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0