You've got the love

Har verkligen varit på bra humör idag! haha. Bakade en tigerkaka och danskade i köket som en idiot. Sen på promenaden med hunden sprang jag siksak på hela gatan och sjöng och dansade. Som tur är det fredag kväll och ingen är ute på gatorna ute här så ingen såg :P Men jag kände mig verkligen trött efter dansandet och springandet med hunden i 30 min så jag förbrände en del kalorier där haha. Åt ju ändå ganska mycket idag, fastän jag skulle ha salladfasta men vi had eingen sallad hemma plus salladen i skolan var slut! Fanfanfan. Det blev i alla fall 2 corny idag, en till lunch en till frukost (200 kcal), 2 powerking (30 kcal) och lite jävla godis som jag blev skit mätt på. Ska ta en kesella nu och vila upp mig för imorn då jag ska träna för första gången på gymmet på hur långe som helst. Latmask jag är alltså...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0