Världen snurrar runt dig

Gissa vad? Fick mina cigg idag :D Tog en och jag kände mig världens lyckligaste.
Första blosset: Jag blev glad
Andra blosset: Sötsuget försvann.
Femte blosset: Jag blev yr.
Sjunde blosset: Yrheten försvann.
Nioende blosset: Jag blev lugn.
.
Sitter och slupar i mig en cup a soup: Italiensk minestrone med 75 kcal. Idag har jag ju bara ätit 200 kcal när jag är klar med soppan, om inte mindre: Frukost: 2 finn chrisp och miso-soppa, grönt te. Lunch: sallad och två 1/2 knäckebröd (1/2 fullkorn, 1/2 äckligt vitt) och sen efter skolan tog jag och drack livet dvs en redbull light. Hela dan idag känns så perfekt. Är rädd för imorn, att allt kommer gå skit efter en perfekt dag. Men jag ska inte tänka på imorn, ska bara koncentrera mig på den lyckliga nutiden.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0