Ut på nya äventyr

Ska åka frn åre om ca 2-3h. Ser fram emot 8-10h resa? NEJ! Jag kommer inte kunna träna plus jag kan inte röka. Mina cigg tog slut i tisdags och jag har inte skaffat nya sen dess. Tittade på HIMYM ich delen med ciggen och jag var seriös nära på att springa ut i kylan i Åre kl 11 på kvällen och råna en tobaksaffär. Jag vet att utan dem så blir jag matsugen och jag sväller upp samt går upp i vikt. Får väl försöka att inte äte, men dte kommer bli svårt...
.
Eftersom jag kommer åka bil hur lång tid som helst utan internet finns dte en stor chans att jag inte kommer kunna göra mer inlägg idag, men om jag har tur så kanske jag kan få internet via någon resturang eller min mobil hahaha.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0