Tomhet och tårar

Ska fasta imorn. Ingenting förutom vatten, te och kaffe. Kan också förbruka tuggummi och redbull om jag vill. Ska försöka träna någon gång i veckan men det kommer bli svårt eftersom dte är nationella i NO i veckan och jag msåte PLUGGA. Ska också åka till Romme med skolan på fredag och då kommer vi åka hela dag och förbränna ca 800 kcal. Vi kommer få mat där, äcklig snabb man, som jag kommer hoppa över och ist ta med mig müslibar (3-4 st)och dricka massvis av energidrycker light så att jag kommer gå ner i vikt. Ska försöka fatsa i en vecka, iallafall till Romme, men efetr tre dagar blir dte tydligen enklare att fatsa. Får väl se. Vill känna mig tom. Och tom ska jag vara. Jag vill bli lika lätt som luft, som helium, så att balonger kan lyfta mig från marken.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0