Sommar tider, hej hej!

Sanar sommar så jävla mkt. Problemet är att jag inte kommer at glädjas till fullo om jag inte är smal och vågar gå ut i shorts. Jag älskar shorts, men jag måste vara smal för att kunna gå ut utan att skämmas. Just nu vågar jag inte visa mina smalben utan kläder utan att skämmas. Så hur kommer det att gå om jag ska ut i shorts som visar 95% av benen (inte allra översta lår, man vill ju iinte ha shorts som ser ut som trosor). Uff... Och de senaste dagarna har varit skit så jag hoppas att jag hinner nå iaf 52 kg till 23 maj. Den här månaden (MARS) vill jag nå 56,x kg. Väger runt 57.5-.9 så det är ju bara 1 kg på 16 dagar. Bprd einte vara så svårt... Borde inte, men med tanken på hur mycket jag äter så... Ska träna varje morgon så fort det blir just på morgona plus om jag orkar jogga/power walka halva vägen till/ från skola. Då menar jah inte lugn promenad utan hård powerwalk eller svettig jogging. Så har vu ju dusha ri skolan så det är ju bara att dusha där.

.
PERFEKTA BEN TILL SOMMAREN!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta röka då, om du låvat någon och vet att det är dåligt. Jag tycker att du ska försöka att sluta med ciggen och försöka att gå ner i vikt genom att äta mycket och nyttigt, och sedan träna. Jag gjorde det och gick ner nästan 20kg. Jag vägde 73kg och väger nu 55kg, jätte stålt och jag är ganska säker på att om jag klarade att sluta med ciggen, allt godis och börja äta mycket och nyttit så klarar du också det. Ät mycket kolhydrater bra när man tränar. Det viktigaste för mig just den perioden var mina vänner, så håll hårt om dem. Fin blogg:D

2012-03-14 @ 23:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0