Solen skiner, jag står i ruiner

Åt glass idag. En kula i bägare med strössel. FAN, så jävla besviken. Dock var de det ända jag åt idag, ingen mer förutom vatten, te och kaffe. Fast fan kaffet, jag fick mjölkmage eftersom jag är laktosintolerant, fast bara om jag dricker "rå" mjölk dvs ej tillagad. Har även gått runt och shoppat och promenerat på stan så om jag tränar styrka (speciellt mage och ben/rumpa!) i 30-40 min så har jag förbränt allt. Så träna ska jag göra nu, och så fatsa igen imorn. Jag skulle ju fasta idag, men lite glass försörde allting. Vrf gick jag o fikade med kompisar? Det sociala livet gör mej bara fetare och fetare och jag har inte gått ner i vikt och jag har inte blivit smalare utan allt går ner i diket och jag blir bara kvar som stående ruiner.

.

Kommentarer
Postat av: myran

hej.

om allt du ätit idag är den där glassen så är det inte tillräckligt med kalorier för att du ska gå upp i vikt!

det vet du säkert,

ville bara säga det så du inte ska känna att hela världen går under för att du äter en glass.

du är duktig ändå och det kommer lösa sig!



fast förstår verkligen hur du känner.

jag får ångest för jag äter ett päron liksom :P



ha det bra

2012-03-12 @ 22:56:59
URL: http://littlee.webblogg.se/
Postat av: Anonym

om kompisarna förstör ere väl ingen nytta att ha kompisar överhuvudtaget?

2012-03-14 @ 17:33:10
Postat av: yasmine modell mamma och fru

allt bra? kram

2012-03-14 @ 17:48:37
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0