Sikta mot toppen

Eftersom 11/21 liftar är stängda i Åre backen kommer jag o familjen åka till Duved/Tegefjäll. Vrf är det dåligt? Jo för jag kan int eåka till backen när jag vill. Vi kommer åka kl 11.30 (klar att åka skidor och i backen kl 12) och om jag skulle åka i Åre kund ejag vara i backen nu, men ist förlorar jag ca 1.5h så får väl tvinga mig själv att styrketräna idag i minst 30 min, helst 40-50 min. Kan också ta en promenad till Åre by och shoppa lite för jag har ett överflöde av pengar sen jag fyllde år. haha
.
Till frukost åt jag 1/2 portion havregryn m kanel och mjölk samt 1 kopp varm choklad (250 kcal). Det var den jävla varma chokladen som hade så mkt kcal, 150 kcal..., så jag kimmer behöva åka mycket skidor, träna styrka och äta mindre idag för att hålla mig på -kcal idag. Skidor för minst 700 kcal (dvs minst 2h rent åk).

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0