Rädsla som inte går att få bort.

Det finns flera olika typer av rädsla: t.ex. sån som man blir lite rädd för men det går att övervinna och en typ av rädsla som man vill dö av och inte kan få bort. Jag är skit rädd för spindlar (kryp överhuvudtaget) och jag kan inte andas vid dem och jag börjar gråta, men det är inte en sån farlig rädsla, som min rädsla för att bli fet. Den rädslan är svår att få bort och den sitter fast i magen, huvudet och hjärtat. Den får mig inte bara att gråta och svårt att andas, utan den ändrar hela mitt liv och synen på livet. Den rädslan kommer aldrig att försvinna, utan på något sätt alltid finnas kvar inom mig.
.
Efter en del hetsa-spy är jag trött och ska gå och sova och försöka att inte tänka på spindlar och andra kryp. Vill verkligen sova haha. Ska bara leta fram kläder tills imorn och planera vad jags ka äta, men alla vet u att jag inte har någon självkontroll och ändå inte kommer att äta det jag säger åt mig att äta. Hmmm... Hur ska jag ändra det?

.

Kommentarer
Postat av: Lou

Åh, vad heter hon på andra bilden?

2012-03-27 @ 04:42:38
Postat av: Stina

Du vet att det inte hjälper att spy efter en halvtimme va? Ska du spy ska du göra det inom en halvtimme, annars förstör du bara svalg och tänder PLUS att kroppen redan tagit upp allt fett och sånt som gör dig tjock

2012-03-27 @ 14:51:55
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Nu finns helgens bloggvinnare ute! Kika in om det blev du! Om inte, så får du anmäla dig igen på fredag! <3

2012-03-27 @ 15:02:47
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Lina

Vem är tjejen längst ner?

Kram<3

2012-04-01 @ 19:06:19
URL: http://iwantbones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0