No time to think, No time to do

Oj, har verkligen ingen tid att uppdatera min blogg :P Har TON av läxor och jag pluggar och pluggar. Idag i alla fall har dte gått bra med maten, ca 600 kcal. Tycker att det är ganska ok, faktiskt, med tanken på hur jag ätit de senaste dagarna :/ Hade t.o.m. ett vredesutbrott på min egen kropp igår natt. Men det verkade ju funka :D Bra att ha på minnet...
.
Imorn ska jag iaf på bio med några kompisar. Vi planerar att äta sushi och säckert snacks på bion. Åh, nej... Men som tur vet de om min blogg och de förstår mig och tänker inte tvonga mig till något så jag kanske hoppar över något eller tar en liten popcorn och liten sushi. Tur iaf att jag har såna vänner <3

.

Kommentarer
Postat av: Elle

åh, vilka fina och stöttande vänner du verkar ha! Sånna växer inte på träd direkt.. Håll i dom! :)

2012-03-29 @ 23:09:16
URL: http://lightmeup.weblogg.se
Postat av: Elle

glömde ett b i adressen haha ^^

2012-03-29 @ 23:10:06
URL: http://lightmeup.webblogg.se/
Postat av: em

älskling, jag är i sthlm hela veckan! Hör av dig när du kan och vill ses, saknar dig! puss <3

2012-03-30 @ 23:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0