Mindre förpackningar, tack!

Jag åt mer mat... 1 till qourn-filée, 2 skivor vitt bröd och en förpackninga lättkesella m kanel och en gnutta vaniljsocker (400 kcal). Jag behövde egentligen inte äta så mkt kesella men jag tog hela förpackningen. Om bara förpackningen hade varit mindre (mindre kesella) hade jag inte ätait så mkt. Samma med bröden. Det var "bara" två skivor i brödpacketet ochd et såg så lite ut, men det var mkt! Skit jävla horidiot jag är!!! Imorn blir det soppfatsa igen. Ska försöka komma till skolan efter lunchen så att jag bara tar en soppa och några finnchrisp på morgonen när jag vaknar (ca kl 10). Sen kommer jag ju komma efter lunchen (kl 12). Då sparar jag ca 50-100 kcal! Det är ju fett bra ^^ Plus jag kanske kommer hinna ta en cigg innan skolan. Då känner jag mig mindre hungirg.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0