Livet, döden och vetenskap

Sitter och äter min frukost: miso-soppa, 2 finn chrisp, likadant som igår - teet. Mår riktigt sjuk, ont i huvudet, spyfärdig och mina bihålor värker som fan! Jag borde inte gå till skolan egentligen men jag kan iaf gå och sen om jag mår värre kommer jag att gå. OM jag ska gå ska jag gå innan lunchen så att jag inte behöver äta någon lunch utan ist bara light saft, te och cigg.
.
Ska följa sopp-fastan idag igen. Jag hamnade ju på minus med träning. Jag är ganska stolt eftersom för en gångs skull så höll jag mig. Det fanns godis och tryfflar i köket men jag rörde det inte, tittade inte ens på det. Om jag fortsätter så här kommer jag att nå mitt andra delmål, 55 kg, till mars. Jag vill iaf nå 50 kg till 23 maj. Vrf jus då? Jo för då har jag haft min blogg i ett halft år. Det vore bäst om jag nådde min målvikt men jag vet att inte kommer nå det så menmen...


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0