I'm not hungry. I'm pretty stuffed on bullshit.

Och så var de det. Dag flöt förbi som alla andra vanliga dagar. Skulle fats amen gissa vad? Min acig gär slut! Så suget kommer tillbaka och det är hårt. Känner att jag vill äta hela tiden och allt. Dock så åt jag medelmåttigt idag: frukost: te. lunch: croissant. mellis: lätt kesella m jordgubbar. lunch: 4 små broccoli. Behöver verkligen få mina cigg, annars kommer jag frossa i mig godis och liknande.
.
Fick precis ett utbrott på syrran när jag skrev detta inlägg. Skrev så kommer hon och ska störa mig med sitt "ge mig mina kläder du lånat!" så jag gör dte och så ber jag om mina kläder som hon lånat. Jag vet att hon hade flera saker som tillhörde mig men ändå gav hon nt dem, så jag sa t henne "aah, trevligt. har en ljugande bitch till syrra." så gissa vad? Hon slängde sig på mig och gav mig nästan hjärnskakning (bokstavligen). Slog henne också då, som jag inte borde gjort men i alla fall, och jag har fortfarande ont i huvudet. Det är hemskt! Och inga cigg blir det säkert från henne fastän hon är skyldig mig 10 st. Får väl köpa själv på något sätt.

.

Kommentarer
Postat av: A

Kan hjälpa dig fixa cigg älskling <3

2012-03-14 @ 20:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0