I went down to the river to pray

Gick på en promenad alldeles nyss, till affären... Mamma ville ha vispgrädde (som jag ej kommer att röra, lukta eller titta på) och jag ville köpa en ny burk m lågkalori äppelmos samt några cup a soup. Ska soppfasta imorn. Endast soppor, grönsallad (isberg, ruccola osv) och finn chisp förutom på lunchen i skolan då jag inte kan ta det och ist kommer ta sallad och bröd UTAN smör. Och såklart kommer jag proppa i mig suketter och vatten/ te. Får inte mina cigg förns imorn så jag gråter floder. Suget smyger sig på och jag är rädd att om jag inte får en cigg snart så kommer jag att proppa i mig fett, kolhydrater och kalorier... ÅHHH!!! Behöver cigg och en redbull light. Livet suger ibland.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0