Hårda tag och flera tankar

Tränade lite nu, i ca 30 min styrka + 20-30 min promenad. Höll inte riktigt koll på tiden på promenaden men det var ca 6-7 låtar á 4 min. Tränade styrka sen och jag mspte erkänna: Har hamnat i oform :/ Inte, inte bra. Under lovet v 15, då jag inte har läxor, ska jag träna varje dag. Tränar på friskis i skanstull, om någon vill veta. Ska i alla fall börja gå och lägga mig tidigt på vardagar såa tt jag kan vakna tidigt och göra yoga i ca 40-60 min varje morgon.
.
Svar till M, inlägg: Ja jag gick med Tanya på simning förut :D Slutade sen eftersom jag inte hade tid, och jag vet inte om jag ska ångra det eller inte. Jag fick MASSIVA msukler av det så jag såg ut osm en fet bodybuilder men det var i alla fall träning... Jaja, får bli gym, styrka hemma och promenader ist :D Har frågor till dej dock: Känner jag dig, har vi träffas och var i Tyreö bor du?

.

Kommentarer
Postat av: M

Noop vi har aldrig träffas och känner inte varandra, har bara hört något smått att ni gick på simning tillsammans. jag bor åt brevik hållet

2012-03-31 @ 23:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0