Good Morning Sunshine!

Ingen yoga på morgonen eftersom jag la mig för sent för att sova, men kommer göra det efter skolan ist. Och idag kommer jag lägga mig tidigt, runt 9, så att jag kan sova ut men ändå gå upp tidigt, runt 5.30-6. Sen kommer jag styreträna i ca 20-30 min och göra yoga i 40-50 min. Man förbränner inte särsklit mycket på yoga men kroppen blir fett snygg om man utför yoga regelbundet.
.
Så idag är det sopp-fatsa. Min morgon inleder jag med en miso-soppa, 2 finn chrips ch en kopp grönt te. Dock i skolan kommer jag ta sallad och en bit fullkorns-knäckebröd så att jag får i mig fibrer. då påskydar man metabolismen :P haha

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du inser väl att man inte vinner på att träna, om man inte stoppar i sig näring? Du kommer gå ned mer om du äter normalt och tränar som du gör nu, än om du svälter dig...

2012-03-06 @ 15:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0