Efter ångest, svett och tårar

Tränade klart precis. Planerade att gå ut med hunden men det är för sent för det :/ Ska lägga mig och sova kl 21-21.30 så att jag kan sova lång tid. Metabolismen blir bättre om kroppen får sova minst 8 tim. Fast innan jag lägger mig kommer jag ta ett kallt bad i ca 20 min, då menar jag iskallt BAD. Det boostar också metabolismen för jag vill få bort den där jävla glassen. Har så stor ångest över det att det inte är sant. Mår verkligen dåligt, det bara pirrar i mig av ångest. Vill bara dö, vill bara få bort allt, och slut på ciggen är det också så suget drar sig in i mig, men jag måste bekämpa det med en kopp grönt mintte. Gud, snälla hjälp mig nå mitt mål.

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min älskade vän, du är så otroligt, magnifikt, makalöst vacker som du är. Det behövs inget enormt gap mellan benen, eller utstickande revben, eller magra handleder för att man ska anses vara vacker och älskad. Du kan vara hyllad och älskad oavsett hur du ser ut, för det som egentligen räknas är vad man gör, ens handlingar (Einstein vs Rosie Huntington-Whiteley, vem blir ihågkommen om 70 år?) och du visar väldigt ofta att du är en människa som har alla möjliga förutsättningar för att lyckas bli något stort, du har en fin personlighet, glöm inte att det väger tyngre än allt annat. Det är det som smärtar med att läsa din blogg, vetskapen om att du är redan perfekt, och du inser inte det själv. Jag förstår att det inte kommer räcka med en kommentar för att du ska förstå vad jag menar, men jag vet att jag talar för alla dina vänner när jag säger att finns för dig när du behöver hjälp, med vad som helst, även vid små saker, som ifall du känner att du behöver prata. Vi älskar dig, och vi är dina vänner, det är därför vi finns, för att kunna ge dig stöd när du behöver det, och vi kommer aldrig försöka ändra på dig, vi vill bara att du ska må bra.

2012-03-12 @ 21:40:11
Postat av: -.-

Jag håller fullständigt med vännen ovanför. Tänk inte på utsidan det är insidan som räknas, och du har en fantastisk insida!!!! om folk runt omkring accepterar inte dig så som du är, FUCK THEM. det är då dem som ska ändra sig inte DU. Så snälla kära rara du sluta med dem dära dummmmmheter, och lev livet. istället för att tänka på hur många kalorier en glass har, så borde du äta 10 st glassar på en gång. Du har en chans livet, sedan dör du (om du inte är hindu asså) så lev livet och ät 10 glassar, tänker du äta dem när du är 88 år eller? Juste va glad att du inte ser ut som Donna Simpson (googla vem det är) starkars henne liksom det är hon som borde tänka på kalorier istället. Du är vacker, lång, inte tjock, inte något anorexia barn heller, du är BARA smal!!! och det är det man strävar efter! Om du fortsätter med att göra det du vill kommer du säkert inte kunna ha barn i framtiden, Ja, jag är lite drastisk men det är sant!



P.S.

SLUTA RÖKA! annars I know where you sleeeeep!

2012-03-13 @ 18:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0