Det tippar ner, även portionerna.

Jag vet att jag har vägning nästa vecka men jag kunde inte låta bli att ställa mig på vågen idag. Och jag vägde 56.7 kg! Det är ett helt kilo mindre än förra vägningen. :D Så glad, och för att jag ska hålla den här viktnedgången måste jag minska portionerna på tallriken så jag kommer att börja äta på mindre tallrikar. Det är psykiskt, asså vi vill äta med en full tallrik för då känner hjärnan sig mättare, så om man äter på mindre tallrikar så tror hjärnan att den blir lika mätt som en stor tallrik, om ni förstår vad jag menar ^^ haha
.
Åt frukost: 1/2 portion havregrynsgröt m lättmjölk och 1 msk lågkalori äppelmos + en fullkorns finnchrisp och allt tillsammans blev ca 150 kcal och jag är SÅÅÅ mätt nu. Kommer säkert vänta med lunchen ett tag, plus om jag tar en te och en cigg nu så kommer jag vara mätt hur länge som helst, som tur...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0