Cancel, cancel, cancel

Åkte hem efter halva skoldagen idag. Mådde verkligen dåligt. Mina bihålor värkte som fan och mitt huvud höll på att explodera. Killkompis gav mig en alvedon och det hjälpte lite (Tack :)). Åkte snabbt till Hm och köpte vissa saker jag planerat att göra i evigheter och sne till biblioteket för att låna om några böcker och reservera en bok. På vägen hem köpte jag två redbull light, en som jag drack upp på bussen och en som jag sparar till senare. På bussen mådde jag så dåligt att jag höll på att svimma. Kom knappt hem utan att behöva släpa min väska på marken. Blev tvungen att avbryta sopp-fatsan pga det, att jag mådde så dåligt. Tog två qourn-filéer m lite lätt-salladsdressing (110 kcal). Det är ändå inte så mkt och jag mår redan lite bättre. Ska försöka träna idag men kommer säkert inte bli något avd et eftersom jag mår SKIT! Jaja, det kunde varit värre :P

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0