Att vända sig ut och in

Har ni någonsin spytt så mycket att ni till slut trodde att ni slulle spy upp magsäcken? Det händ emig idag, och det var jobbigt. Salladen i skolan var slut så jag åt lite av skolans mat, vilket ledde till att jag tog en glass efter skolan, vilket ledde till att jag åt lite pommes, vilket ledde till stort hets hemma och som till slut ledde till 3 spyomgångar på endast 2 timmar. Känner mig slut i kroppen och har ont i halsen. Kommer bli en till omgång eftersom jag fortfarande känner mat i magen och det skrämmer mig faktiskt. Jaja, ska försöka få skolan att ha bättre sallad imorn så att jag inte behöver hetsa och spy ihjäl mig :/

.

Kommentarer
Postat av: Elle

sv: okej, tack! Det måste inhandlas haha :)



Usch stackare :( Förstår precis hur du känner dig.

2012-03-26 @ 19:47:16
URL: http://lightmeup.webblogg.se/
Postat av: dinaa

uff vad jobbigt det är med hetsrundor,

vet precis hur det känns i kroppen....



jag älskar den bilden på mary-kate olsen <3



lycka till

2012-03-28 @ 15:30:03
URL: http://dinaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0