Att bestämma sig och hoppas på att lycka

Blev inget inlägg igår. Trodde det var en bra dag men något inom mig skrev och jag kände en typ av ångest, men jag ville inte släppa ut den. Men på kvällen så sprack det. Hetsade lite och spydde. Gick och jag mig i sängen men kunde inte somna. Tror jag låg i ca 1h med gråt och ångest innan jag gjorde det. Hade lite ont, men jag får skylla mig själv. Om jag bara hade lyssnat på mig själv hade jag inte gjort det. Tankar snurrar runt och jag är yr, orkar inte gå till skolan, men har idrott idag så jag kan i alla fall förbränna lite kcal och inte ligga som en fet jävla säl. Vet att jag inte brukar lyssna på mig själv men om allt går enligt planerna så kommer jag träna i gymmet varje dag under påsklovet dvs om 1 vecka. Vill verkligen komma igång med träningen.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0