1000 dreams, 0 comming true

Så är man snart klar med rummet. Jobbat hela dan, vädrat alla kläder, sorterat saker i skåpen och skrivborden, promenerat med hunden och... NEJ!!! JAG HAR ÄTIT IDAG!!! HELVETES JÄVLA IDIOT MAT MED FETT OCH KOLHYDRATER OCH KALORIER OCH FETT OCH SMÄRTA OCH FETT OCH KOLYDRATER!!! Ska fasta imorn, på riktigt dne här gången. Ingen mat alls tills onsdag. Får äta på onsdag morgon, men det ska ändå vara lite. Ska bomba med fun light, te, kaffe och power king. Oj vad power king är bättre än red bull! Köpte 7 st power king för priset av 2 red bull. Mycket bättre ju ^^ Haha ska köpa mer power king imorn så kommer jag dricka ca 3 st / dag. Ska skaffa cigg imorn också. Jag vet att jag inte borde röka men jag märkt att sen den dagen som jag slutat röka har jag ätit som fan så jag måste börja igen innan jag ser ut värre än vad jag redan ser ut.
.
Ska kanske avslöja vem jag är då min blogg fyller 6 månader, 1/2 år! Kanske avslöjar mitt namn tidigare för alla som jag känner som vet om min blogg vet ju att det är jag så ja... ni förstår. ^^ Men bild på mitt ansikte och mer info om mej kommer då min lilla blogg fyller 1/2 år ^^

.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åhh, jag älskar Polen! Var där en hel del förut eftersom att min morfar bor där, men nu har jag inte rest på över 4 år. Åt en så himla god glass i Arkadia förut, hah, typ det enda jag kan tänka på när jag hör Polen.



Det där avsnittet av Family Guy är förresten sinnesjukt bra. Fast ännu bättre är Episod 2, säsong 2 av American dad. Du måste se det om du inte gjort det. Heter typ "The American Dad After School Special". SÅ många Ana-skämt. <3

2012-03-19 @ 15:46:10
URL: http://theskinnyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0