Väntan

Ska sova nu. Väntar på att smärtan ska börja men känner inget än. På morgonen när jag vaknar kmr jag säkert rusa t toan på en gång. Hade planerat att träna på morgonen om jag orkar efter dulcon. Ska iallafall gå o träna på gymmet efter skolan. ska gå t en annan anlägning imorn för att testa lite nya saker. Den andra anläggningen ligger bara 5 min längre bort än den jag brukar gå t så det gör ju inget. Extra motion liksom haha.
.
Ligger och tänker på sommaren, hur fin och smal jag kommer vara. Komemr kunan gå runt i klänningar utan att skämmas, i kjolar utan att folk stirrar snett, shorts utan att folk skriker "Fetto!" efter en, tunikor utan att känna sig fet. Kommer säkert behöva köpa ett par nya shorts eftersom de kommer säkert bli för stora t sommaren (hoppas jag). Köpte två par nya shorts förra sommaren (2011) och de satt perfekt då. Fast under sommaren var jag ju smalare, men inte perfekt smal. Nu under sommaren kommer jag vara perfekt smal, en riktig thinspo. Ska verkligen nå min målvikt till sommaren, 45 kilo. Hur svårt kan det vara?
.
Min mamma var utomlands på kondis-läger. Hon ville ta med mej o syrran dit under kanske påsklovet. Jag sa ju JA!!!!! för mamma gick ner 3 kg under en vecka som är helt fantastikst! Dom äter ca 800 kcal per dag och tränar gärnet (ca 4-5 timmar om dan) så om jag tränar mer, asså på friditen, och äte rmindre kan jag ju gå ner ännu mindre och få finare kropp. Kondis-läger here I come ;)
.
Oj vad långt inlägg det blev. Men man får ju så många tankar i huvudet när man inte kan somna haha XD

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va e de dulco gör ?

2012-01-22 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0