Småäta

Har suttit och småätit hela dagen. Har oxå spytt en del. Fast jag ligger iallafall säket runt 900 kcal om inte mer (-100 kcal promenad)... Åh! Imorn lovar jag inte bara er, utan mej själv, att fatsa. Ska inte äta något. Bara dricka te och cola samt vatten, men inget mer! Måste vara stark, för jag har blivit svag, en svag förlorare... Om jag bara kunde vara stark skulle jag kunna vara smal och fin och inte fet och ful. Mitt mål är ju att gå ner till 55 kg till februari och det ska jag försöka nå!
.
Imorn ska jag träffa MJTS om hon nt dissa mej igen. Ska försöka fatsa med henne, för mej är det lättare att fasta när jag har stöd och är med någon.
.
Svar till Anonym i inlägg: Jag vägde runt 61 kg, fast under en period vägde jag runt 62. Sen har det gått upp och ner med vikten. Men när jag började vägde jag 61.

.

Kommentarer
Postat av: N

Hatar att småäta, gör det ändå lol. Kör inte dulco, gör ont som fan och kcal försvinner inte. Träna hellre. Och psylliumfrön. Kram!

2012-01-22 @ 20:28:19
URL: http://dagett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0