Skoldag

Så skolan idag var ok, faktiskt, förutom att lärarna stressade upp mej med läxorna. Ska föröka plugga när jag sett klart en serie. Vila och sen plugga haha, men jag pluggar bättre på kvällen konstigt nog. Menmen sånt är livet, vissa pluggar bättre på morgonen och vissa på kvällen.
.
Ätit ganska bra idag: till frukost åt jag en finn chrisp och miso-soppa (38 kcal), till lunch lite sallad och ett halvt knäckebröd (57 kcal) och mellis 70g sallad m fetfri dressing och 150g  yoghurt (79 kcal). Kommer äta lite blåbär senare (55 kcal) och veggomat, bara jag hamnar under 350 kcal så blir jag glad :)

.

Kommentarer
Postat av: R & S

Har också lättare att plugga på kvällen. ^^

2012-01-30 @ 18:51:05
URL: http://feelthebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0